Якщо у вас є питання, напишіть нам у чат або на [email protected]. Пошта для юридичних осіб – [email protected]. З питань, пов'язаних із покупкою залізничних та авіаквитків, бронюванням номера в готелі або майбутньою поїздкою напишіть у чат підтримки Ozon Travel.
Для вирішення цих питань напишіть нам у чат або на пошту help@ozon.
Звернутися за консультацією просто: у розділі «Повідомлення» Особистого кабінету є чат-бот, який допоможе отримати відповіді на запитання на замовлення, товар, додаткові функції Ozon. Також робот допоможе зв'язатися з оператором, якщо питання потребує участі людини.
Для цього:
- Подайте скаргу одним із способів: у картці продавця – у правому нижньому кутку натисніть Поскаржитись на продавця; …
- Опишіть суть скарги та прикріпіть файли з доказами, якщо потрібно – фотографії чи документи, що підтверджують несумлінність продавця.
- Натисніть Надіслати.