У разі, якщо власник не може вийти зі «стоп-листа» самостійно для вирішення цього питання власнику необхідно звернутися до відділу роботи з пасажирами метрополітену за телефоном 350-11-29.
Ви можете вивести банківську карту з стоп–листа шляхом оплати вартості раніше здійснених та неоплачених поїздок до Особистого кабінету Пасажира у розділі «Історія поїздок» або «Історія списань», натиснувши на активну кнопку «Сплатити».
Якщо картка опинилася в стоп–аркуші через несплату, то в особистому кабінеті пасажира буде повідомлення: «Карта не може бути використана для оплати проїзду. Оплатіть, будь ласка, заборгованість у розмірі N карбованців». Там же можна одразу погасити заборгованість, клацнувши на відповідну кнопку.
Щоб вивести карту з стоп–листапотрібно поповнити баланс і погасити борг. Зробити це можна через особистий кабінет на сайті банку. Карта буде виведено з стоп–листа протягом доби.