Принцип роботи муфти полягає в тому, що момент обертання передається від двигуна до провідних дисків. Ведені диски з'єднані з приводом задньої осі. Електроніка може віддати команду гідравлічним дискам на стиск пакета дисків.
Конструктивна система працює за принципом зчеплення: усередині муфти знаходяться диски, які при надходженні сигналу з датчиків механічно притискаються один до одного, передаючи момент на вісь.
Haldex 4 покоління (з 2007 року) Принцип дії залишився тим самим — передача моменту, що крутить, за допомогою пакету фрикційних дисків. Новим є те, що тепер відсутній диференціальний гідравлічний насос та тиск у гідросистемі муфти створюється потужним електричним насосом.
Муфта Haldex є одним з основних елементів системи повного приводу, що підключається, який зустрічається на дедалі більшій кількості сучасних автомобілів. Суть роботи муфти у тому, щоб контролювати та передавати крутний момент. Останнє залежатиме від ступеня замикання муфти.