Так, у групі свистячих і шиплячих звуки ставляться у наступній послідовності: с-сь, з-зь, ц, ш, ж, год, щ. Задзвінчення починається із з і б, надалі від звуку л ставиться звук ж, від б – д від д – т. Послідовність постановки сонорів р і л визначається тим, який звук піддається корекції швидше.
Не можна у дитини з порушеним фонематичним слухом автоматизувати одночасно: звуки із груп шиплячих і свистячих (С, З, Ц, Ш, Щ, Ч); губно-зубні звуки (В, Ф); сонорні звуки (Р, Л);
Голосні звуки: "А", "У", "І", "О", "Е", "И". Згідні звуки: "Б-П", "В-Ф", "Д-Т", "Г-К", "М", "Н", "Х". Робота на постачання звуків виконується послідовно, адже таким чином дитині буде простіше, а результативність занять із логопедом лише зросте.