Відповідь на негативний відгук, приклад 6 Від імені всієї компанії приносимо вибачення за завдані незручності. Дякуємо Вам за відгук. Хотілося б розібратися в даній ситуації, вирішити і виключити подальше її повторення. Уточніть номер замовлення і контактну інформацію для зв’язку з Вами.
Способи видалення відгуків
- Звернутися в технічну підтримку Для цього необхідно: …
- Домовитися з клієнтом про видалення відгуку Альтернативний спосіб, як відновити репутацію, – зв’язатися з клієнтом, який залишив поганий відгук, і попросити його видалити цей відгук….
- Перекрити негативний відгук позитивними коментарями
Як реагувати на негатив правильно
- Розкажіть історію На мій погляд, найкращий спосіб зміцнити свою позицію – розповісти історію. …
- Зафіксуйте негатив у центрі Дотримуйтеся принципу бутерброда: починайте з хорошого, згадуйте погане і закінчуйте теж хорошим. …
- Зберігайте ініціативу
Aug 17, 2020