встановити машину на оглядовій ямі чи естакаді; перевести селектор у положення "P"; заглушити двигун, спуститися під машину та викрутити пробку контрольного отвору; шприцом з надітим шлангом або трубкою закачувати ATF до моменту, поки рідина не почне виливатися назовні.Nov 26, 2020
при включеному двигуні щупом перевіряють критерії мастила – вставляють у посадковий отвір, притискають до упору і після вилучення оцінюють рівень, до якого дійшла масляна плівка; якщо рідина не доходить до позначки Min у значення Cold, її необхідно долити, інакше слід видалити надлишок.
Долити олію в коробку достатньо просто. Поставте вирву в горловину, в якій був щуп (краще використовувати довгу вирву, вона буде стійкішою). Обережно залийте в неї необхідний обсяг нафтопродукту. Рекомендується лити мастило порційно, щоб уникнути переливу.
якщо ж коробка з контрольною пробкою, то потрібний помічник — заливаєш масло поки не поллється з контрольної, потім заводиш і заливаєш, потім за режимами і на R заливаєш масло поки не поллється! Якщо попередня акпп сильно згоріла або багато стружки – рекомендується промити або поставити виносний радіатор охолодження!