1. Робоча (основна) гальмівна система призначена для зниження швидкості руху автомобіля та для його зупинки. Частину системи, яка переносить зусилля з педалі гальма на гальмівні колодки, називають гальмівним приводом.
Гальмівна система призначена для зниження швидкості руху та/або зупинки транспортного засобу або механізму. Вона також дає змогу утримувати транспортний засіб від мимовільного руху під час спокою.
Привід робочої гальмівної системи працює так: ГТЦ накачує гальмівну рідина по системі магістралей (трубок) до колісних гальмівним циліндрів. Тиск рідини в колісному (робочому) гальмівному циліндрі приводить у дію гальмівні механізми – дискові або барабанні. Автомобіль сповільнюється чи зупиняється.
Якщо говорити про складові, то гальмівну систему можна розділити на три групи елементів: гальмівний привід (гальмівна педаль; вакуумний підсилювач гальм; головний гальмівний циліндр; колісні гальмівні циліндри; регулятор тиску, шланги та трубопроводи);