Принцип роботи цих систем ґрунтується на повороті розподільного вала за ходом обертання, чим досягається раннє відкриття клапанів порівняно з вихідним положенням. Конструкція системи зміни фаз газорозподілу цього типу охоплює гідрокеровану муфту і систему керування цією муфтою.
Система зміни фаз газорозподілу (англ. variable valve timing, VVT) у двигунах внутрішнього згоряння призначена для зміни часу відкриття клапанів і часто застосовується для поліпшення показників ефективності, економічності та токсичності.
Логіка роботи CVVT Система CVVT працює на всьому діапазоні обертів ДВЗ. Залежно від виробника логіка роботи може відрізнятися, але в середньому вона виглядає приблизно так: Холостий хід. Завдання системи – виконати провертання впускного вала так, щоб забезпечити пізнє відкриття впускних клапанів.
Під впливом тиску оливи плунжер зміщується вгору і звільняє крильчатку, внаслідок чого під дією тиску оливи лопатки крильчатки і, відповідно, фазорегулятор повертаються в напрямку максимального запізнювання закриття впускних клапанів.