Що таке візуал в соціальних мережах Візуальна концепція в Інстаграмі – це, якщо говорити простими словами, розкладка ваших фото у стрічці облікового запису. А також загальний вигляд всього контенту, який ви публікуєте: стрічка, історії, актуальні (вони збережені історії).
Тому вирішив поділитися з вами корисним сервісами, якими користуюся сам, і які радо раджу використовувати вам для роботи з візуалом.
- Snapseed. …
- Photoshop Express. …
- Garny. …
- Story Maker. …
- ULike. …
- Canva. …
- InShot. …
- flaticon.
Jan 11, 2020
Візуальний контент (коротко “візуал”) — це “дзеркало” основної ідеї облікового запису в соціальній мережі. Він повинен відбивати філософію акаунту, розповідати про продукт/бренд, запам'ятовуватися, збігатися з інтересами цільової аудиторії. Чому візуал важливий: – близько 90% інформації людина сприймає через зір.