Мережевий маркетинг (multilevel marketing, MLM, млм) – це модель просування товарів від виробника до споживача без звичних посередників у вигляді роздрібних магазинів. Збутом продукції мережевих компаній займаються агенти – дистриб’ютори. Вони закуповують товар за спеціальними цінами і продають його своїм знайомим.Apr 12, 2564 BE
Мережевий маркетинг (або багаторівневий маркетинг ; англ. multilevel marketing , MLM) – концепція реалізації товарів і послуг, заснована на створенні мережі незалежних дистриб’юторів (збутові агенти), кожен з яких, окрім збуту продукції, також володіє правом на залучення партнерів, що мають аналогічні права.
Суть МЛМ-бізнесу MLM розшифровується як multilevel marketing – багаторівневий, або мережевий, маркетинг . Це система прямих продажів, за якої бренд не чекає, поки клієнт зацікавиться товаром і зробить покупку, а залучає незалежних дистриб’юторів для пошуку споживачів.
Головна відмінність мережевого маркетингу від піраміди в тому, що в основі мережевої компанії лежить певний продукт, який потрібно просувати, тоді як в основі піраміди лежать гроші учасників.