У більшості «нульовик» дає приріст потужності близько 3-5%. Людина фізично не може відчути різницю потужності машини менше 5 л. с., а динамічні характеристики майже непомітні. Потішити самолюбство зможуть більше цифри на папері, ніж реальність.
Площа поверхні нульовика більше, ніж площа звичайного паперового фільтра. Завдяки цьому і пил він затримує набагато ефективніше. А масляний склад, яким нульовик просочується, зводить ризик поломки фільтра майже нанівець. Прості фільтри після виходу з ладу легко змінюють.
Щоправда, такий елемент необхідно регулярно — раз на 2000—3000 км. просочувати наново. Сухий фільтр просочувати не треба і термін заміни можна порівняти зі штатним.
Навіщо ставлять нульовик? Для того, щоб полегшити влучення повітря в мотор, адже будь-яке опір на впуску – втрата потужності, бо вважається, що звичайний повітряний фільтр занадто затримує повітря, його змінюють на нульовик (який майже не дає опір).