Пропонуйте альтернативу Або, майже ультиматум. Якщо не можете зробити так, як вимагає покупець, сміливо пропонуйте свої варіанти. Як не потрібно відмовляти: "На жаль, ми не зможемо зробити таку велику знижку – я не отримаю премію"
Щоб відмова для адресата звучав максимально коректно слід дотримуватися такої схеми написання відмови:
- Почніть лист із персонального звернення до адресата. …
- Подякуйте адресату за відгук на Вашу пропозицію: …
- Вкажіть контекст. …
- Покажіть адресату, що ви прочитали те, на що відмовляєте. …
- Виразіть розуміння та співчуття.
Як правильно сказати клієнту “ні”
- Виявіть емпатію Ви не зобов'язані займати сторону клієнта, щоб налагодити з ним контакт. …
- Скажіть “ні” Не треба розсипатися у вибаченнях за прийняте рішення, але й поводитися агресивно чи байдуже не варто. …
- Поясніть своє рішення.
- Додати аргументи …
- Запропонуйте рішення