Для опису цільової аудиторії можна використовувати такі соціально-демографічні характеристики:
- підлога
- вік
- освіта
- рівень прибутку
- соціальний та сімейний статус
- професія, місце роботи, рід діяльності
- національність чи расова приналежність
- географію проживання.
Класифікувати цільову аудиторію можна за рівнем її знайомства із продуктом. До першої групи відносяться люди, які вже знають про існування продукту та купують його. Вони становлять ядро ЦА і приносять компанії більшу частку прибутку. До другої групи входять люди, зацікавлені у реченні та готові зробити замовлення.
Для того щоб скласти докладний портрет цільової аудиторіїВам необхідно зрозуміти: хто купує і не купує ваш товар; чому купують чи не купують ваш товар; як його обирають, купують та використовують (весь процес); як ставляться до інших товарів та компаній – конкурентів; який мають досвід у використанні товару.