Актуальні поради Українцям Як правильно відмовити клієнту у поверненні товару?

Як правильно відмовити клієнту у поверненні товару?

Пропонуйте альтернативу Або, майже ультиматум. Якщо не можете зробити так, як вимагає покупець, сміливо пропонуйте свої варіанти. Як не потрібно відмовляти: "На жаль, ми не зможемо зробити таку велику знижку – я не отримаю премію"

Щоб відмова для адресата звучав максимально коректно слід дотримуватися такої схеми написання відмови:

  1. Почніть лист із персонального звернення до адресата. …
  2. Подякуйте адресату за відгук на Вашу пропозицію: …
  3. Вкажіть контекст. …
  4. Покажіть адресату, що ви прочитали те, на що відмовляєте. …
  5. Виразіть розуміння та співчуття.

Як правильно сказати клієнтуні

  1. Виявіть емпатію Ви не зобов'язані займати сторону клієнта, щоб налагодити з ним контакт. …
  2. Скажіть “ні” Не треба розсипатися у вибаченнях за прийняте рішення, але й поводитися агресивно чи байдуже не варто. …
  3. Поясніть своє рішення.
  4. Додати аргументи …
  5. Запропонуйте рішення

Related Post

Яким має бути маркування на пластиковій каністрі для бензину?Яким має бути маркування на пластиковій каністрі для бензину?

Пластикова каністра для бензину повинна мати на своїй боковині таке маркування: PETROL, GASOLINE або FUEL. Яку каністру вибрати для бензину Вона пластикова з відміткою HDPE. Ця абревіатура вказує, що тара

Навіщо застосовуються методи Бустингу?Навіщо застосовуються методи Бустингу?

Бустинг (англ. boosting – посилення) – композиційний метаалгоритм машинного навчання, застосовується, головним чином, для зменшення усунення (похибки оцінки), а також дисперсії у навчанні з учителем. Також визначається як сімейство алгоритмів