Залучити клієнтів і підвищити рентабельність можна класичними способами: за допомогою грамотної викладки товарів, додаткових продажів на касі, постійних пропозицій нової ексклюзивної продукції, організації промо-акцій. Як і раніше, добре працює на збільшення обсягу продажів також і торгівля товарами-супутниками.
5 способів підвищити лояльність клієнтів
- Нехай клієнтів буде менше, але вони будуть більш відданими бренду
- Створіть ідеальну програму лояльності
- Створіть інтернет-спільноту
- Напишіть ідеальні електронні листи
- Будьте креативні і зосередьтеся на продукті
- Не блукайте, складіть road map.
- Подивіться на свій магазин очима покупців
- Спробуйте переосмислити своє спілкування
- Перетворіть споживачів на своїх однодумців
- Усвідомлюйте власну цінність
- Поєднуйте традиційну рекламу та сучасні технології
- Надихайте споживачів купувати більше
- Перейдіть в онлайн
Товар розміщують уздовж по обладнанню, по полицях стелажів, вітрин тощо. На найнижчій полиці розміщують товар найбільших розмірів або дешевший. Товар викладається зліва направо за типом та зменшенням розміру. У супермаркетах часто використовують змішаний тип – горизонтальна+вертикальна викладка.
Методи збільшення продажів в інтернет-магазині
- Оптимізуйте дизайн сайту. …
- Публікуйте хороший контент. …
- Використовуйте пошукове просування сайту (SEO). …
- Розвивайте соціальні мережі. …
- Працюйте над обслуговуванням клієнтів. …
- Використовуйте e-mail-розсилки. …
- Організовуйте спеціальні пропозиції та акції.
13 стратегій продажу: як стимулювати покупців і підвищити обсяги продажів. 09.08.2019. Залучення уваги покупця і стимулювання його …