Ключові слова – це одне слово чи словосполучення, але не речення. Їхня кількість має бути від 5 до 10. Важливо пам'ятати, що правильно підібрані ключові слова – це прозора індексація, перегляд науковцями Вашого відкриття, збільшення кількості цитування автора.6 квіт. 2021 р.
Ключові слова — це слова, які описують зміст сторінок сайту. Наприклад, один із релевантних ключовиків для українського інтернет-магазину взуття — «купити чоловічі туфлі в Україні».
Ключові слова Google перевіряються через інструмент Google Search Console (інструмент для вебмайстрів). Google Search Console дозволяє проаналізувати сайт і подивитися на нього очима пошукової системи Google.
Ключове́ сло́во — слово, або сталий вислів природної мови, який використовують для вираження деякого аспекту змісту документа (або запиту); слово, яке має істотне смислове навантаження. Воно може служити ключем під час пошуку інформації в інтернеті чи на сторінці сайту.
«Ключові слова (анг. Keywords) являють собою слова (або їх набір), які описують тему сайту або текст, і використовуються пошуковими системами для забезпечення точної відповідності (релевантності) результатів пошуку».
Ключові слова – це одне слово чи словосполучення, але не речення. Їхня кількість має бути від 5 до 10. Важливо пам'ятати, що правильно підібрані ключові слова – це прозора індексація, перегляд науковцями Вашого відкриття, збільшення кількості цитування автора.
Keywords з комерційним підтекстом містять слова «купити», «замовити», «ціна» і тому подібне. Як їх правильно вписати? Головне запам’ятайте — розподіл комерційних та інших ключових слів по тексту повинен бути рівномірним, тобто, якщо у вас 3 або 20 ключів, не варто їх вписувати …