Актуалізація паспорта безпеки здійснюється (у порядку, встановленому для його складання) не рідше одного разу на 3 роки, а також у встановлених вимогами до місць МПЛ випадках (п. п. 14, 19, 20 вимог до місць МПЛ).
Актуалізація паспорта безпеки об'єкта – це процедура переоформлення (переробки) чинного паспорти безпеки об'єкта у випадках, встановлених нормативно-правовими актами (НПА) та у порядку встановленому для його розробки.
Термін дії паспорта безпеки та паспорта MSDS Паспорт безпеки на малонебезпечні та помірно небезпечні матеріали діє до п'яти років, але склад хімічної продукції не повинен змінюватись. На високо небезпечні хімічні речовини паспорт безпеки розробляється терміном три роки.
Часто виникає питання: "Хто має розробляти Паспорт безпеки об'єкта власник чи орендар?" Відповідно до чинного законодавства розробкою та погодженням Паспорти антитерористичної захищеності об'єкта або Паспорти безпеки об'єкта займається його правовласник.