Основні типи підшипників: підшипники кочення, підшипники ковзання, газодинамічні підшипники, гідростатичні підшипники, магнітні підшипники. Основні типи, які застосовуються в машинобудуванні – це підшипники кочення та підшипники ковзання.
За сприйманим навантаженням розрізняють підшипники: – радіальні, які сприймають радіальні навантаження; – упорні, які сприймають осьові навантаження; – радіально-упорні, які сприймають радіальні й осьові навантаження.
Підшипники кочення – це елементи опор осей, валів та інших деталей, що працюють на використанні принципу тертя кочення.
Ширина внутрішнього отвору – це перша цифра у розмірах підшипника (9мм), друга цифра – це ширина всього підшипника (26мм), третя цифра – це товщина підшипника 8мм, таким чином у нас виходить підшипник із розмірами 9х26х8, за такими розмірами продавець точно визначить потрібний підшипник.
Черговість знаків: 7654321, де (1) – внутрішній діаметр, (2) – серія діаметрів, (3) – цифра 0, (4) – тип підшипника, (56) – конструктивний різновид, (7) – серія ширин. для підшипників із внутрішнім діаметром від 10 мм і більше, (d≥10) крім підшипників із внутрішнім діаметром 22; 28; 32; 500 мм і більше.
Основні типи підшипників: підшипники кочення, підшипники ковзання, газодинамічні підшипники, гідростатичні підшипники, магнітні підшипники. Основні типи, які застосовуються в машинобудуванні – це підшипники кочення та підшипники ковзання.
Переваги: 1. Величезна кількість стандартизованих типорозмірів і видів; 2. Мінімальне тертя і нагрів; 3. Мінімальна витрата мастила. Недоліки:: 1. Велика вага; 2. Великі радіальні розміри; 3. Чутливість до ударних навантажень; 4. Слабка стійкість до вібрації (до того ж вони самі є …