за телефоном 0-800-503-111. Доставка квитків по Києву: +38 (044) 309-70-50, +38 (044) 309-70-01. Опрацювання вхідної кореспонденції: +38 (044) 465-00-96, +38 (044) 465-13-34, +38 (044) 465-10-59.
Укрзалізниця на зв'язку з пасажирами! Ми хочемо удосконалити сервіс, підвищити культуру обслуговування і дбати про чистоту та комфорт. Саме тому Ви, наші клієнти, зможете завжди звернутись на гарячу лінію Укрзалізниці 0 800 503 111 або через офіційний чат-бот Ukrzaliznytsia у Viber та Telegram.
Саме тому ви, наші клієнти, зможете завжди повідомити на гарячу лінію Укрзалізниці 0 800 503 111 усі зауваження та пропозиції до сервісу або надіслати їх через офіційний чат-бот Ukrzaliznytsia у Viber та Telegram.
0-800-50-3222 чи на е-mаil: [email protected].
- Урядова “гаряча лінія” – механізм комунікації Уряду з громадянами, який дозволяє оперативно реагувати на проблемні питання, що порушуються у зверненнях громадян.
- Урядова “гаряча лінія” 1545 працює цілодобово
- Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової “гарячої лінії”: +38 (044) 284-19-15.
Письмові звернення до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини можна надсилати за адресою: вул. Інститутська, 21/8, м. Київ, 01008 або скановану копію – на електронну пошту: [email protected]. Контакт-центр Омбудсмана 0-800-501-720.
Як замовити залізничні квитки. 1. Вибір маршруту і дати відправлення. Для того щоб купити залізничні квитки онлайн введіть станції відправлення і прибуття, а також дату відправлення …