NPS (індекс споживчої лояльності) використовують для оцінки прихильності покупця до бренду. Щоб виміряти NPS після здійснення покупки клієнтом, компанія проводить опитування і просить оцінити, з якою ймовірністю людина порекомендує компанію своїм знайомим.22 Jul 2021
Індекс NPS (англ. Net Promoter Score) — індекс визначення прихильності споживачів товару або компанії/бренду (індекс готовності рекомендувати), що використовується для оцінки готовності до повторних покупок. Є одним із головних індексів виміру клієнтської лояльності.
NPS (Net Promoter Score) — це індекс споживчої лояльності, який допомагає компанії визначити ставлення клієнтів до продукту та готовність цей продукт рекомендувати друзям та знайомим. Рівень NPS має показувати, наскільки добре працює утримання покупців.
NPS, Net Promoter Score (англ. – Індекс споживчої лояльності) це показник прихильності споживачів товару або компанії. Виміри побудовані на питанні, чи клієнт рекомендує компанію своїм друзям, з оцінкою від 0 до 10 балів. Метрику використовують, щоб оцінити готовність покупця до повторних покупок.