Первинними інструментами для збору мінус-Слов і мінус–фраз є сервіс Яндекс. Вордстат і планувальник ключових слів Google, а також їх аналоги, такі як Context-Tools, Livepage.pro, Prodalet та інші. Також допомагає аналіз пошукових запитів (SEO трафіку). Подивитися його дозволяють Яндекс.
Якщо окремі пошукові запити призводять до небажаних показів або кліків у кількох кампаніях, можна створити список мінус–слів, що включає ці запити, а потім застосувати його у відповідних кампаніях.
Мінус-слова та мінус–фрази — це слова та словосполучення, які вказують у налаштуваннях кампанії, щоб обмежити показ об'яв для нецільової аудиторії. Якщо користувач вводить у пошуку запит, що містить і ключовий запит, та мінус-Слово, реклами він не побачить. Мінусслова застосовуються як доповнення до запиту.