Відповідно до статті 26.1 Закону «Про захист прав споживачів», а також п. 21 Правил продажу товарів дистанційним способом, утв. Постановою Уряду №612 від 27.09.2007 р. споживач має право відмовитися від товару у час до його передачі, а після передачі товару – Протягом семи днів.
Ви можете відмовитися від отримання навіть з кур'єрами. Якщо ви знаходитесь вдома, коли приходить водій кур'єра, просто повідомте йому, що ви відмовляєтеся прийняти посилку. Вас також попросять вказати причину, оскільки це важлива інформація, яку кур'єра має записати.
Практично всі недоставлені посилки будуть переміщені назад на склад і потраплять до спеціального відділу з повернення відправлень. Працівники служби контролю повідомлять про це отримувача, уточнять адресу та дату транспортування, з'ясують актуальні телефони.