Вставте флешку або токен з ЕП у комп'ютер. Відкрийте програму, за допомогою якої потрібно підписати документ. Залежно від вибраної програми, вам потрібно буде завантажити документ у сервіс або просто відкрити його. Виберіть формат підписи, якщо це необхідно.
Як поставити електронний цифровий підпис на документ?
Додавання невидимих цифрових підписів в документ Word, Excel або PowerPoint
- Відкрийте вкладку Файл.
- Виберіть Відомості.
- Натисніть кнопку Захист документа, Захист книги або Захист презентації.
- Натисніть кнопку Додати цифровий підпис.
- Прочитайте повідомлення Word, Excel або PowerPoint та натисніть кнопку ОК.
Як підписувати документи електронним підписом Дія?
Система згенерує QR-код, який необхідно рахувати через програму «Дія». Для цього відкрийте програму та на головному екрані клацніть на полі QR у правому верхньому кутку. Коли ви зіскануєте згенерований системою QR-код, на екрані з'явиться запит на підпис документа. Виберіть "Підписати». Збережена копія