Строки розгляду претензії Згідно із частиною шостою ст. 222 ГК України претензія розглядається в місячний строк з дня її одержання, якщо інший строк не встановлено законодавством (наприклад, відповідно до ст.8 черв. 2022 р.
Строки розгляду та відповіді на претензію 222 ГК претензія має бути розглянута в місячний строк із дня її отримання, якщо інший строк не встановлено законодавством. Зокрема, за договорами перевезення строк розгляду претензії становить три місяці, а за перевезення у прямому змішаному сполученні – шість місяців (ст.
Претензія (скарга) – письмове звернення Клієнта до Установи, в якому зазначається, що порушено права або законні інтереси особи, пов'язані з наданням послуг Установи або укладеними з Установою договорами, та містить прохання задовольнити вимоги Клієнта.
Якщо претензію відхилено повністю або частково, мають бути повернуті оригінали документів, одержаних із претензією, а також надіслані документи, які обґрунтовують її відхилення.
Претензія повинна відповідати таким вимогам: бути складена у письмовій формі; містити такі відомості: найменування та місцезнаходження сторін; суть спору та вимоги до другої сторони; докази, що підтверджують правомірність вимог; строк виконання вимог; попередження про звернення до суду у разі невиконання вимог.
Претензія розглядається в місячний строк з дня її одержання, якщо інший строк не встановлено Господарським Кодексом або іншими законодавчими актами.
За загальним правилом термін відповіді претензію становить 30 календарних днів. Однак для окремих правовідносин законом можуть бути встановлені інші терміни. Крім того, особливі умови претензійного порядку врегулювання спорів можуть бути передбачені договором. Зміст: [ hide] 1 Як …