Густина дизельного пального 0,79–0,97 г/см³, температура спалаху 35–80°С (температура спалаху, визначена за ASTM D93, для дизельного палива повинна бути не вище 70 °C). Температура перегонки, визначена за ASTM D86, для дизельного палива не повинна бути нижче 200 і вище 350 °C.
Зимове дизельне паливо: Щільність: не більше 840 кг / м³. Температура спалаху: 40 ° C. Температура застигання: -35 ° C. Виходить змішанням прямогонних, гидроочищенних і вторинного походження вуглеводневих фракцій з температурою википання 180-340 ° C.
Дизельне паливо – складна суміш парафінових (10 – 40 %), нафтенових (20 – 60 %) і ароматичних (14 – 30 %) вуглеводнів і їх похідних середньої молекулярної маси 110 – 230, які википають в межах 170 – 380 ºС. Основна перевага дизелів – висока економічність: питома годинна витрата палива становить 230 – 260 г/кВт.
Особливості дизпалива Зовні дизельне паливо являє собою в'язку рідину жовтого кольору, яка володіє специфічним запахом. Його класифікують на два види: Низковязке – призначене для високоспритних двигунів. Високов'язкі – використовується для заправки тракторів і спецтехніки.
За допомогою марганцівки вдасться визначити, чи є у складі ДП зайва вода. Для цього невелику кількість палива наливають у певну ємність, куди слід додати трохи кристалів марганцівки. Якщо через певний час рідина змінить свій колір та стане рожевою або світло-рожевою, значить перед вами неякісне дизельне паливо.
Вітрений «Фольксваген Венто» У Поради автомобілістам