Ознаки проходження активної регенерації зчитуються за показаннями інших приладів та характером роботи двигуна:
- Миттєво зростає температура антифризу. …
- Збільшується витрата палива через післявприскування. …
- Зростає температура олії. …
- На "холостих" змінюється звук мотора на характерний басовитий.
Чому не треба їздити із забитим сажевим фільтром? По-перше, через переход машини в аварійний режим. Машина у такому режимі не їздить, а повзає. З досвіду є люди, які не їздять швидко та готові продовжувати рух далі.
За якими симптомами можна визначити, що сажевий фільтр забитий?
- насамперед, на приладовій панелі загоряється значок, що сповіщає про проблему;
- зростає витрата палива;
- знижується динаміка (зникає тяга);
- надто димний вихлоп;
- підозріле шипіння під час роботи двигуна.