Push повідомлення з'являються вгорі (як запит на підписку) або внизу (як розсилка push повідомлення від сайту) вікна браузера, навіть якщо користувач був офлайн на момент відправки.
Отримані пристроєм push-повідомлення зберігаються в Центрі повідомлень і знаходяться там, доки ви не змахнете їх з екрану або не натиснете кнопку "Очистити все".
Push-повідомлення – це спливаюче повідомлення на екрані смартфона. Щоб надіслати його, потрібно скористатися сервісом розсилки. Можна надіслати повідомлення миттєво, можна налаштувати відправку на певний час, а можна зробити тригерну розсилку – вибудувати ланцюжок, який запуститься після певних дій користувача.
У меню браузера виберіть Налаштування (Settings). У розділі Приватність та Захист (Privacy & security) перейдіть до Сповіщення (Notifications) та натисніть Параметри… (Settings …). Навпроти кожного сайту є меню, де ви можете заблокувати отримання push повідомлень.
Якщо ви відписались від пуш-сповіщень випадково і хочете оновити підписку, це можливо зробити в налаштуваннях браузера. Для цього потрібно перейти на сайт, для якого ви хочете оновити підписку, натиснути на значок замочку в адресному рядку зліва від URL сайту. Після цього в рядку “Сповіщення” дозвольте цю функцію.
Як налаштувати push-сповіщення
- На панелі навігації внизу екрана натисніть Більше й виберіть Налаштування.
- Натисніть Увімкнути сповіщення.
- Виберіть Сповіщення.
- Натисніть Дозволити сповіщення.
Push-сповіщення використовуються на етапах онбордингу, залучення та утримання, реактивації. Потрібно зрозуміти, з якою метою ви надсилатимете повідомлення на кожному етапі. Розберемо з прикладу Кріса. Мета етапу онбордингу: щоб користувач зробив перші два замовлення. …