Що робить SMM-менеджер SMM-менеджер вирішує цілий ряд завдань, пов'язаних із залученням покупців з соціальних мереж, підвищенням іміджу компанії, а також впізнаваності та популярності товару або послуги.
Обов'язки, навички та завдання SMM-спеціалістів
- Проведення комплексного аналізу
- Вибір соцмережі та оформлення сторінки
- Розробка стратегії комунікацій
- Підготовка контент-плану
- Створення та розміщення публікацій
- Ведення сторінки
- Платне просування акаунта в соцмережах
- Аналітика
SMM специалист: професійні навички Вивчає, аналізує, генерує, а головне моментально реагує на будь-які дії користувачів. Щоб домогтися успіху в цій галузі, будуть потрібні наступні професійні навички: Уміння працювати з текстом, розуміння особливостей написання публікацій для соціальних мереж.
Середня ціна за годину роботи SMM-спеціаліста становить 300 грн.
В середньому «SMM-менеджер» в Україні заробляє 20000 грн. Це медіана заробітних плат за даними з 1886 вакансій, розміщених на Work.ua із заголовком «SMM-менеджер» і за схожими запитами-синонімами «SMM manager», «Менеджер з соцмереж», «Social media manager» та ін. за останні 3 місяці.
SMM (social media marketing) або маркетинг у соціальних мережах — це використання соцмереж для досягнення бізнес-цілей. Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, TikTok або будь-які інші платформи — найкращі друзі для просування бренду, продукту, послуги.
SMM-менеджер – це фахівець з просування товарів і послуг, формуванню бренду компаній в інтернеті за допомогою …