Встановіть мультиметр у режим виміру опору та підведіть діагностичні дроти до висновків форсунки, після чого здійсніть замір; Якщо у вашому автомобілі встановлені форсунки високого імпедансу, виміряний опір повинен знаходитися в межах від 12 до 17 Ом.
Головними ознаками засмічення форсунок є утруднення пуску двигуна; перебої в роботі двигуна на холостому та перехідному режимі; провали, коли дуже різко натискається педаль газу; втрачається потужність двигуна та спостерігається погіршення динаміки розгону; збільшується паливна витрата; підвищується токсичність.
Можна перевірити форсунку просто на вібрації. При працюючому двигуні справна форсунка має трохи вібрувати. Якщо тремтіння немає – значить, вона вийшла з ладу.
Водії-професіонали можуть точніше визначатияка форсунка є неробочою. Для цього вони на дотик перевіряють пульсацію палива в паливопроводі при двигуні, що працює, або відкручують накидну гайку штуцера. Таким чином можна дізнатися, чи проходить ДТ через форсунку.