Повітря, що проходить через турбіну, Нагріється від стиснення, а також від деталей турбонаддува, розігрітого вихлопними газами. Подається в двигун повітря охолоджують за допомогою так званого інтеркулера (проміжний охолоджувач).
Показником ефективності роботи турбіни є тиск наддуву, яке на дизельних двигунах зазвичай досягає до 0.6-0.7 бар, а на бензинових від 0.6-1.0 бар. Якість палива, що згоряється, залежить від відсоткового вмісту суміші паливо-повітря і визначає стан вихлопних газів двигуна.
Щоб створити тиск повітря, турбіна використовує потік вихлопних газів із двигуна для розкручування своєї крильчатки, яка у свою чергу розкручує повітряний насос. Турбіна обертається з частотою до 150,000 об/хв – це у 30 разів швидше за середній двигун.