Інструкція зі зміни номера телефону
- Перейдіть в особистий кабінет
- Натисніть кнопку Змінити поруч із телефоном. З’явиться вікно для введення нового номера
- Вкажіть новий номер і натисніть Зберегти
- Якщо у вас спрощений або стандартний обліковий запис – на новий номер прийде смс із кодом підтвердження.
У центрі обслуговування можна відновити доступ до облікового запису, навіть якщо втратили телефон або змінили електронну пошту. Достатньо взяти з собою паспорт і СНІЛС.
У тому разі, якщо номер телефону змінився або немає електронної пошти, відновити доступ до електронного ресурсу можна в найближчому Центрі обслуговування, що здійснює підтвердження особи в Єдиній системі ідентифікації та автентифікації (ЄСІА). При собі необхідно мати документ, що посвідчує особу, та СНІЛС.