Мерчендайзер — це той, хто контролює наявність всього асортименту компанії на полицях магазину і розташування товарів або рекламних матеріалів про них в найпривабливіших для покупців місцях.
Обов'язки мерчендайзера Основне функціональне завдання мерчендайзера полягає у забезпеченні відповідного і максимального повного асортименту продукції компанії (фірми) на полицях магазину а також розміщення товарів у місцях, найсприятливіших для покупки.
Візуальний мерчендайзер займається оформленням магазинів та їхніх вітрин, а також викладенням товарів таким чином, щоб привабити покупців.
позиціонування товарів і конкретних торгових точок;
- формування прихильності покупців як до конкретної торговельної марки, так і до “партнерського” торговельного закладу;
- збільшення кількості лояльних покупців і завоювання нових;
- забезпечення покупців необхідною інформацією;
- вплив на споживацьку поведінку покупців;
Найважчою роботою в світі китайські вчені назвали роботу офіціанта. Вчені провели масштабний експеримент за участю 140 тисяч осіб — не лише в Китаї, але в усьому світі. Виявилося, що саме в офіціантів — найвищий ризик виникнення серцево-судинних захворювань.
Цікавитеся професію «Мерчендайзер»? Дізнайтеся, які навички потрібні, щоб її освоїти, скільки заробляє мерчендайзер та скільки вакансій «Мерчендайзер» є в …