Причина: Частки оливи/пального (в отворі для свічки) починають притягуватися до керамічного покриття магнітним полем, що створюється високовольтним струмом, який протікає через свічку запалювання.
Стандартний інтервал заміни свічок запалювання становить 20-30 тисяч кілометрів. Більш довговічні платинові та іридієві свічки можна міняти кожні 100 — 120 тисяч кілометрів. Перевіряти їх стан експерти рекомендують при кожному плановому ТО автомобіля.
Свічка запалювання — це деталь, що забезпечує займання суміші повітря з паливом в циліндрах ДВЗ. Вона створює електричний іскровий розряд, що запускає процес горіння палива.
За заводськими рекомендаціями, нікелеві свічки слід міняти кожні 45 000 км, платинові – кожні 80 000 км, а іридієві – кожні 120 000 км. Однак на практиці вони частіше виходять з ладу в 1,5-2 рази швидше. Зазвичай середній інтервал заміни свічок запалювання становить 30-60 тисяч кілометрів.
Форма різьби. Вона буває циліндричною (B), конусною (C) та конусоциліндричною (G) і визначається конфігурацією опорної поверхні силового агрегата, в яку встановлюється пристрій. Розмір ключа, мм. Вказує на розмір шестигранного ключа, необхідного для встановлення та видалення свічки запалювання.
Які основні ознаки несправності свічок запалювання? Перша: якщо при запуску двигуна стартер запускається, але запалювання не відбувається. Друга: якщо при їзді двигун сіпається і не розвиває максимальні оберти. Третя: перевитрата палива і чорний колір вихлопних газів.
Повноцінна діагностика свічок запалювання виконується на спеціальних стендах. В домашніх умовах перевірити їх можна одним із способів, описаних вище. Ознаками того, що несправні свічки і потребують заміни, служать: 1. падіння потужності двигуна; 2. зростання витрати палива; 3. …