Його часта активація може мати кілька причин. Найперше, що буде провокувати спрацювання – це спека. В теплий період року вентилятор спрацьовуватиме частіше, але якщо помітили, що аж занадто часто, то це привід задуматись. Проблема може переховуватись у термостаті, котрий неправильно працює або ж у забрудненій системі.
Вентилятор системи охолодження двигуна – це пристрій, який обдуває радіатор і нагрітий двигун автомобіля. У сучасних автомобілях встановлюють вентилятори з електромотором, який приводиться в дію за сигналом датчика температури. Електроніка може задавати і режими роботи вентилятора: швидкий або повільний.
Охолоджувальна рідина омиває насамперед найбільш нагріті деталі двигуна, відбирає частину тепла, а потім через верхній патрубок подається у верхній бачок радіатора. Проходячи крізь серцевину радіатора в нижній бачок, нагріта рідина охолоджується й знову спрямовується до відцентрового насоса.
Відцентровий вентилятор переміщає повітря під прямим кутом до вхідного перетину вентилятора, обертаючись, повітря рухається назовні до виходу. Ротор, обертаючись, примушує повітря входити у вентилятор біля осі і рухатися перпендикулярно від осі до виходу у відведення, виконане у вигляді спірального кожуха.
Система охолодження слугує для підтримання робочої температури двигуна (в межах 8095 °С) шляхом примусового відведення тепла від циліндрів двигуна і передачі його навколишньому повітрю.
Вентилятор охолодження постійно працює тільки на моторах, які чомусь перегріваються. Щоб уникнути серйозних проблем, необхідно негайно реагувати на …