"Ромб – це одна з найвідоміших форм як в нашому світі, так і у світі автомобілів. Він являє собою просту геометричну фігуру, яка зображує сильний, вольовий характер. Завдання полягало в тому, щоб оновити цю форму, надавши їй нове, сучасне значення, з яким наш бренд рухатиметься в майбутнє».
-гр. ὀ λόγος — слово, і дав. -гр. ὀ τύπος — знак, відбиток) — графічний або текстовий символ, який представляє якийсь конкретний суб'єкт або об'єкт, наприклад — компанію, організацію, приватну особу або продукт.
Mercedes-Benz Вона була символом застосування двигунів Даймлера в повітрі, на землі та в воді, оскільки компанія випустила ще й авіаційні та суднові двигуни. У 1926 році відбулося злиття компаній Бенца і Даймлера.
суднові двигуни, вона символізувала їх застосування в повітрі, на землі і в воді. Існує версія, що промені в зірці означають трьох засновників бренду Mercedes-Benz – Готліба
Він повинен бути лаконічним, читаним, зрозумілим. Зазвичай це просто назва компанії або мінімалістичне зображення. Воно викликає у аудиторії певні спогади, асоціації та емоції. Логотип повинен в першу чергу працювати для споживачів, а не просто подобатися власникові бренду.
Зрозуміло, що запам’ятовувати назубок значення всіх інформаційних значків на приладовій панелі не обов’язково. Тим паче, що одразу все їх різноманіття на одній моделі не зустрічається.