На головній сторінці свого профілю у Facebook відкрийте меню і перейдіть в Ads Manager. Натисніть на зелену кнопку “Створити”, після чого система запропонує вибрати одну з дванадцяти цілей рекламної кампанії. Кожна мета вирішує свої завдання і від неї залежить де ви зможете розміщувати рекламу.15 Nov 2021
Для запуску реклами в Instagram вам знадобиться бізнес-сторінка Fb. Якщо її немає, зайдіть в акаунт Fb, натисніть “+”→”Реклама”. Створіть сторінку для реклами, заповнивши всі поля. Після створення сторінки ви можете через те саме меню перейти до “Центру реклами” і вибрати потрібну дію – “Просувати публікацію в Instagram”.
Заходимо в Ads Manager, натискаємо кнопку “Створити кампанію” та обираємо ціль Трафік. Даємо назву кампанії, першій групі оголошень, оголошенню та зберігаємо чернетку. За потреби встановлюємо бюджет і термін дії кампанії. Але зазвичай це робиться на рівні групи оголошення, до налаштувань якої ми переходимо.
Таргетована реклама через Інстаграм: як запустити оголошення всередині програми
- Тиснемо на кнопку “Просувати публікацію”: …
- Вибираємо мету рекламного просування. …
- Налаштовуємо аудиторію. …
- Встановлюємо бюджет і тривалість рекламної кампанії. …
- Прив’язуємо платіжний засіб і все перевіряємо.
10 Dec 2021