Якщо замовлення оплачене і вже відправлене, або якщо ви вже отримали товар (замовлення), все набагато складніше. Скасувати оплачене і відправлене замовлення можна, тільки відкривши “суперечку” (open dispute). Кнопка для відкриття “спору” стає доступною тільки після 6 днів з моменту відправки.1 Nov 2017
Якщо товар не тільки оплачений, а й відправлений, кнопка для скасування замовлення стає недоступною. Але у покупця завжди залишається можливість звернутися до продавця безпосередньо і спробувати врегулювати проблему без посередництва адміністрації інтернет-магазину і функціоналу сайту торгового майданчика.
У разі, якщо товар уже було оплачено, а інтернет-маркет відмовляється повертати кошти, можна подати в банк заявку на скасування транзакції. Банк вимагатиме від інтернет-магазину повернути гроші на рахунок споживача в найкоротший термін.
Перший спосіб повного або часткового скасування замовлення на Wildberries – написати відповідне прохання в розділі “Мої звернення” Особистого кабінету. Другий спосіб – самостійно скасувати замовлення (або перенести дату його доставки) в Особистому кабінеті.