Щоб здати або обміняти авіаквиток, звертайтеся туди ж, де його купували: в авіакомпанію або до агентства-посередника. Оформляйте повернення або обмін квитка на літак якомога раніше. Ближче до дати вильоту це напевно буде коштувати дорожче, а після закінчення реєстрації авіаквитки можуть взагалі згоріти.
Електронний авіаквиток має таку ж юридичну силу, як та паперовий документ, отриманий у касі чи офісі перевізника. Його можна повернути, змінити дату або час вильоту, але за умови, що вибраний авіаквиток не належить до категорії «незворотних».
Як уже зазначалося вище, у разі відмови пасажира від польоту, про що не менше ніж за добу він повідомив перевізника, клієнт має право отримати назад сплачені ним кошти за вирахуванням суми, що не перевищує 25%. При цьому розмір утримання має бути обґрунтований діючими в компанії тарифами та правилами перевезення.
Повну вартість неповоротного тарифу вам повернуть, якщо авіакомпанія не виконала своїх зобов'язань або якщо у вас стався особистий форс-мажор, пов'язаний із хворобою чи смертю в сім'ї. Повідомити перевізнику про вимушене повернення квитка ви зобов'язані до закінчення реєстрації на рейс та з потрібними документами на руках.