Необхідно відтягнути шток ПДУ від важеля, відвести його убік та дати вийти з корпусу. Потім повернути важіль зчеплення у робочому напрямку (тобто від ПДУ), щоб вибрати всі зазори в приводі, після заміряти відстань від кінця штока до поверхні важеля зчеплення, на якій розташована цековка під шток ПДУ.
Регулювання зчеплення МАЗ на даному етапі робиться так:
- Включаємо зчеплення;
- Встановлюємо важіль КПП на нейтралку;
- Повертаємо маховик двигуна;
- Відвертаємо контргайки гвинтів;
- Повертаємо до упору 4 гвинти у середній провідний диск.
Для збільшення вільного ходу педалі зменшити довжину тяги 10, накручуючи вилку на тяги або загвинчуючи тягу у вилку. Якщо можливість зменшення довжини тяги вказаним способом вичерпана, необхідно зняти важіль 7 з валу вилки вимкнення зчеплення і переставити його на один шліц проти годинникової стрілки.