Далі слідує:
- зняти захист картера разом із бризковиками двигуна;
- зняти пробку з розширювального бачка охолодження двигуна;
- під зливний отвір ОЖ необхідно підставити ємність для зливу;
- повернути вентиль зливного крана проти годинникової стрілки та злити ОЖ;
Якщо потрібно злити антифриз (у нас червоний G12) знизу в радіатор вбудований штуцер з краником, для відкриття повертаємо вентиль (вказаний трьома стрілками на фото) за годинниковою стрілкою і відтягуємо від радіатора, польеться антифриз через тонкий кран вниз, щоб закрити кран після злиття антифризу: в зворотньому напрямку …
Антифриз зливають, відкрутивши пробку спеціального отвору, розташовану у нижніх контурах системи охолодження. Якщо конструкцією така пробка не передбачена, ОЖ видаляють від'єднання нижнього патрубка від радіатора.