Головною умовою можна назвати таке: плавка вставка запобіжника повинна мати номінальний струм зі значенням, що перевищує номінальний струм ланцюга, який захищає запобіжник. При цьому напруга цього запобіжника має збігатися з мережевою напругою. Запобіжники вибирають різні типи.
Підбір номіналу запобіжника здійснюється виходячи з довжини і перерізу кабелю, що захищається (у разі декількох кабелів — найменшого, див. п2) В умовах автомобіля, при довжині проводів до 8м (умовно), максимальний струм, який може пропустити провід дізнаємося з таблиці.
Відповідно до цього параметра виконується розрахунок номінального струму запобіжника за формулою: Inom = Pmax/U, в якій Inom є номінальним струмом захисту, Pmax – максимальна потужність навантаження, а U – напруга мережі живлення.
захист на запобіжниках спрацьовує набагато швидше, немає необхідності завищувати номінали пускача та термореле. Це можна подивитися в технічних характеристиках пускача та термореле. Також у схемі управління двигуна можуть бути електронні компоненти, які можуть захистити тільки запобіжники.