Компресійні кільця призначені для того, щоб запобігати прориву відпрацьованих газів із камери згоряння до картера двигуна, а також вони слугують для ущільнення поршня в гільзі циліндра.
Компресійні кільця ущільнюють поршень у циліндрі та слугують для зменшення прориву газів із циліндрів до картера, а мастилоз’ємні знімають надлишки мастила зі стінок циліндрів і запобігають проникненню мастила в камеру згоряння.
Компресійні кільця мають трапецеїдальний перетин. Верхнє кільце запобігає прориву повітря і газів із надпоршневого простору в картер.
Кривошипно-шатунний механізм (КШМ) призначений для перетворення зворотно-поступального руху поршня на обертальний рух (наприклад, на обертальний рух колінчастого вала в двигунах внутрішнього згоряння), і навпаки.