Оптимально підбирати для рекламних кампаній середньочастотні ключові запити, що містять не більше 7 слів. Низькочастотні запити – найдешевші, але й трафік з них мінімальний. Будувати рекламну кампанію лише на низькочастотних запитах ризиковано: ви можете не отримати запланованого результату.
Як скласти список ключових слів
- Поставте себе на місце клієнта.
- Вибирайте ключові слова із загальною чи вузькою тематикою залежно від своєї мети.
- Використовуйте загальні ключові слова, щоб розширити охоплення аудиторії.
- Додайте схожі ключові слова у групи оголошень
#️⃣6️⃣ Як писати заголовки для контекстної реклами….Вимоги до заголовків: довжина, лексика, контент
- коротким. Не більше 35 символів із пробілами. …
- коректним. Забороняється застосування жаргонізмів та грубої лексики, хибних даних, закликів, що стимулюють схильність до жорстокості, насильства, агресивності;
- без повторів.