Претензія (скарга) – письмове звернення Клієнта до Установи, в якому зазначається, що порушено права або законні інтереси особи, пов'язані з наданням послуг Установи або укладеними з Установою договорами, та містить прохання задовольнити вимоги Клієнта.
Строки розгляду претензії Згідно із частиною шостою ст. 222 ГК України претензія розглядається в місячний строк з дня її одержання, якщо інший строк не встановлено законодавством (наприклад, відповідно до ст.
У відповіді на претензію вказується як будуть задоволені вимоги (повністю або частково) та інформація про терміни і порядок їх задоволення. Можна попросити відстрочку, якщо виконати претензійні вимоги на даний час не можливо.
претензія
ВІДМІНОК | ОДНИНА | МНОЖИНА |
---|---|---|
Знахідний | претензію | претензії |
Орудний | претензією | претензіями |
Місцевий | на/у претензії | на/у претензіях |
Кличний | претензіє | претензії |
Претензія — висловлене невдоволення ким або чим-небудь.
1. Визначтеся з адресатом. 2. Напишіть заголовок. 3. Вступ. 4. Викладіть суть проблеми. 5. Наведіть аргументи. 6. Запропонуйте рішення. 7. Висновок. Оформлення претензії Претензію можна скласти у довільній формі, але текст повинен містити …