Як подати заяву, щоб отримати ЕЦП у податковій Подати заяву на випуск підпису потрібно на сайті Федеральної податкової служби . Зробити це можна в особистому кабінеті. При цьому неважливо, яка у вас форма власності – ФОП чи організація – оформити заявку потрібно через особистий кабінет платника податків-фізособи.Mar 21, 2022
В Особистому кабінеті платника податків фізичної особи з’явилася можливість направлення заяви на отримання кваліфікованого електронного підпису. Для цього необхідно в Особистому кабінеті (розділ “Життєві ситуації”) обрати “Отримання КЕП”, заповнити заяву та надіслати її до податкового органу.
Як зробити електронний підпис для Держпослуг: подати заявку на придбання електронного підпису; оплатити виставлений рахунок; підготувати документи; особисто звернутися до офісу для отримання сертифіката ключа ЕП.
Щоб випустити сертифікат КЕП фізособі потрібно надати в УЦ документи: Паспорт майбутнього власника сертифіката – оригінал або засвідчена копія. Заяву на випуск КЕП із підписом майбутнього власника. Заяву видасть співробітник сервісного центру після надання документів.