За сприйняттям аромати поділяють на такі групи:
- Альдегідні. В їх основі такий компонент як альдегід. …
- Деревні. Виготовляються з есенцій дерев та кущів та, в основному, призначені для чоловіків.
- Зелені. …
- Квіткові. …
- Морські. …
- Мускусні. …
- Папоротеві (фужерні). …
- Пряні.
Які бувають характери ароматів У такому випадку варто орієнтуватися на базові відчуття, які ми легко можемо сприйняти на нюх. З них формується характер аромату. Усі парфуми можна умовно розділити на свіжі, цитрусові та фруктові, квіткові, деревні, солодкі, східні.
Кожному з споживчих «вимог» відповідають 4 парфумерних класу – мас-маркет, mastige, люксова і нішева парфумерія. Ринкове різноманітність дає можливість підібрати аромат навіть на будь-який смак і будь-який гаманець. Про все це – докладніше в статті.
За характером запаху парфумерні вироби виробляють з квітковим, фантазійним, квітково-фантазійним запахом.
Нішеві парфуми (або «ніша»)– альтернатива масовому виробництву парфумів. Нішева парфумерія має обмежену клієнтуру та відповідно обмежений діапазон продажу, тому метою нішевих виробників парфумів не є продати якомога більше.
Практично всі знаю, що таке східні парфуми: це м’які, пряні, солодкі, аромати, які часто можна назвати обволікаючими, теплими, п’яними.