Кешбек використовує ту ж механіку, тільки людина сама приходить до магазину через кешбек-сервіс, минаючи посередника – вебмайстра. В цьому випадку кешбек-Сервіс сам стає каналом залучення трафіку. А частина вартості покупки, маркетинговий бюджет магазину, повертається безпосередньо покупцю.
Тому вони повертають клієнтам частину суми, сплаченої карткою, у вигляді кешбеку. Банки-емітенти і самі одержують від цього вигоду — адже чим вищий оборот грошей за картками, тим більше комісій вони зберуть. Крім того, кешбек — це маркетинговий прийом, який допомагає банкам залучати нових клієнтів та утримувати старих.
Продавець сплачує комісію банку-екваєру, який допомагає йому приймати безготівкові платежі. Банк-екваєр, у свою чергу, віддає частину комісії банку-емітенту, картою якого платив покупець. А банк-емітент платить комісію платіжній системі та кешбек користувачам. Так покупець отримує свою частину зиску.