Кнопка «Подивитися статистику» розташована між фотографією та текстом., її бачить лише власник облікового запису. Зверніть увагу: в публікаціях, що просуваються Instagram підсумовує охоплення, суми коментарів і лайків, набрані і органічно, і за допомогою платного просування.Aug 2, 2022
за охоплення Ви можете оцінити, який відсоток передплатників бачить ваші пости. Хороший показник – 40%-60%. Причому, чим більше передплатників, тим менше ставатиме цей відсоток. Наприклад, у облікового запису до 1000 передплатників хорошим показником буде 60%, а в облікового запису-мільйонника навіть 30% — гідна цифра.
Охоплення – кількість людей, які хоча б один раз побачили рекламне повідомлення, сторінку спільноти, профіль у Instagram чи пост. Охоплення вимірює унікальних користувачів. Якщо людина кілька разів на день зайшла на вашу сторінку, статистика вважатиме її візити як +1 до охоплення.
ERR = реакції / охоплення × 100% Показує, наскільки контент був цікавий всім користувачам, які його побачили. Не має значення, є вони передплатниками чи ні. Цей коефіцієнт залучення зазвичай називають ERR – Engagement rate by reach, коефіцієнт залучення з охоплення, або коефіцієнт охоплення.