Актуальні поради Українцям Як зрозуміти стукають клапани чи гідрокомпенсатори

Як зрозуміти стукають клапани чи гідрокомпенсатори

Стук (cкрегіт) під капотом наростає поступово. Спочатку шумить лише при холодному старті двигуна. Якщо продовжувати його ігнорувати, то стукати буде і тоді, коли двигун вже розігрівся. Якщо ви почули схожий шум – це свідчить про неправильну роботу гідрокомпенсаторів та клапанів ГРМ.

Практика показує, що ресурс гідрокомпенсатора становить близько 65-75 тисяч км.

Ціни на послуги

ПослугаЦіна, грн.
Заміна гідрокомпенсаторавід 950

Гідрокомпенсатори ‒ це важливий елемент ДВЗ, який використовується для компенсування зазору між штовхачем та розподільником валу.

Стук (cкрегіт) під капотом наростає поступово. Спочатку шумить лише при холодному старті двигуна. Якщо продовжувати його ігнорувати, то стукати буде і тоді, коли двигун вже розігрівся. Якщо ви почули схожий шум – це свідчить про неправильну роботу гідрокомпенсаторів та клапанів ГРМ.

Розберімося з тим, які причини стуку у двигуні можуть бути: природний знос; недбала або неправильна експлуатація; неякісно виконаний ремонт або встановлення неякісних запчастин.





Спочатку шумить лише за холодного старту двигуна. Якщо продовжувати його ігнорувати, то стукати буде й тоді, коли двигун уже розігрівся. Якщо ви почули такий шум – це свідчить про неправильну роботу гідрокомпенсаторів і клапанівГРМ.

Related Post

Як змінюється обличчя після вирівнювання зубів?Як змінюється обличчя після вирівнювання зубів?

Після повної або часткової компенсації щелепних аномалій обличчя стає пропорційним і симетричним. Однак, деяким пацієнтам ці зміни здаються занадто вираженими. Трансформації стосуються не тільки овалу обличчя. Ще вони зачіпають щоки,