Для цього слід максимально вивернути кермо в русі по рівній площадці в один бік, а потім в інший. Якщо стукає ШРУС при повороті вправо, отже, відповідно, несправний правий ШРУС, а при повороті вліво – лівий.
Виверніть кермо максимально ліворуч або праворуч і різко почніть рух. Якщо хрускіт з'являється, коли колеса повернені вліво, значить, проблема в лівій зовнішній гранаті. Якщо стукати починає, коли кермо вивернути праворуч, займатися потрібно правим зовнішнім шарніром.
При повороті машини вліво хрумтить правий зовнішній ШРУС, адже на нього припадає велика маса машини і відповідно навантаження. І навпаки, якщо хрускіт лунає при повороті праворуч, проблема з лівою "гранатою".